Održana sjednica Komisije za bezbjednost NS FBiH
1. Klubovi Prve lige FBiH potrebno je da ostvare potpuniju i kvalitetniju komunikaciju sa drugim klubovima u vezi prikupljanja svih relevantnih informacija vezano za bezbjednosni aspekt utakmice;
2. Gostujući klub obavezan je klubu domaćinu pravovremeno najaviti organizovani dolazak vlastitih navijača i članova uprave i gostiju;
3. Klub domaćin je obavezan u skladu sa procjenama očekujućeg broja gostujućih navijača odrediti bezbjedan dolazak, siguran prostor na stadionu za boravak i odlazak istih sa stadiona;
4. Klubovi su dužni ostvariti pravovremenu i kvalitetnu saradnju sa organima MUP-a, vezano za pripremu, organizaciju i realizaciju sigurnosti na utakmicama prije, za vrijeme i nakon odigravanja utakmice;
5. Klub organizator, uz potrebnu odgovornost Komesara za bezbjednost, je dužan izvršiti kvalitetan odabir i obuku redara na utakmici, a spisak angažovanih redara zaduženih za sigurnost usaglasiti sa nadležnom Policijskom upravom- stanicom. U skladu sa mogućnostima obuku redara ostvariti sa ovlaštenim predstavnikom Policijske uprave- stanice;
6. U skladu sa mogućnostima i procjenom mjera rizičnosti utakmice angažovati pripadnike profesionalne zaštitarske agencije;
7. Klub organizator je dužan spriječiti prodaju i distribuciju alkoholnih pića unutar stadiona i u njegovoj neposrednoj blizini prije, za vijeme i nakon odigravanja utakmice;
8. Na ulaznim kapijama, klub organizator je obavezan organizirati kvalitetan pregled- pretres gledalaca u cilju sprječavanja unošenja tvrdih predmeta, hladnog oružja, pirotehnička sredstva, boce... i drugih predmeta koji mogu prouzrokovati nanošenje tjelesnih povreda;
9. Klubovi Prve lige FBiH su dužni cjelovito, potpuno i dosljedno primjenjivati Pravilnik o bezbjednosti.